Saturday 1 March 2014

Stadsrunda

En till grå och tråkig dag, och självklart glömde jag kameran när jag for in till stan för att träffa en kompis.

Gick in, träffade katterna och när vi skulle gå hände detta.


Dragkedjan har bara gått till halva och nu gick den helt sönder. Jag funderar på om man skulle gå till skomakaren eller helt enkelt stlänga dem. De är 10 år. Men det är så svårt att hitta skor som passar mina fötter.




Kollade in lite kläder men vad allt ser tråkigt ut, så gick in till eko butiken för det jag behövde. Spearmint att laga te av. Enda stället jag har kunnat hitta spearmint på.

Och jo, efter att The beast from Hell sprungit runt hela natten så köpte jag även detta ;)


Om man skulle hinna ut imorgon då när det är ljust. Synd bara att efter ha gått runt med trasig sko istan (som tur hade jag benvärmare med mig) så är ena foten sjuk :(

No comments:

Post a Comment