Sunday 16 March 2014

Stormig Söndag

Dagens har läst och håller på att läsa och så förstås Monstret som är på väg ut. Frågade igen den kompis jag lånade boken av om hon vill ha några av mig. Men eftersom hon inte läser så många så nix. Jag har VÄLDIGT svårt att bli av med mina engelska böcker. Jag har min att läsa bokhylla och mina favvo böcker på hyllor under taket i arbetsrummet. MEN dessutom har jag massor med böcker hos mina föräldrar för de ryms inte hos oss. Ack, honestly varför känner jag ingen som vill ha massor av engelska böcker gratis? Kastar ju inte bort dem, gud nej, och slutar inte tacka ja till recensions ex.


Dagens promenad blev fram och tillbaka till butiken för att kolla och handla några enkla leggins. Och det räckte mer än väl. Ditvägen var varm och jag tog lite bilder. Tillbakavägen var fruktansvärd och jag tänkte blåsa bort med min påsa. Tack så mycket motvind.


No comments:

Post a Comment